maanantai 30. maaliskuuta 2009

.. you put the words into my mouth ..

Traffic Island
Yhtenä iltana havahduin noteeraamaan että radiosta tulee pirun hyvän kuuloinen biisi. Äkkiä NRJ:n nettisivu auki toivoen biisitiedon olevan reaaliajassa... Traffic Island. Ei kuulostanut tutulta. Seuraavana päivänä kyseinen poppoo olikin sitten radiossa haastateltavana ja selvis että on turkulainen kokoonpano kyseessä. No jopas. ;)
(kuva:
trafficislandmusic.com)

Ja sitten katsotaan osaako Tiia lisätä blogiinsa YouTube-videon.. x)




Edit: wuhuu, se onnistui..! ;D

5 kommenttia:

jennivee kirjoitti...

Niin tässähän on Siusluodon Mikko rummuissa jos muistat hänet?

Johanna kirjoitti...

Nätti ääni laulajalla mutta muuten (ei ainakaan vielä) iskenyt.

Desthea kirjoitti...

jennivee: häh, ai on vai? :D en varmaan silleen varsinaisesti muista mutta nimi kuulostaa tutulta..

Johanna: juu ääni on ihana, tulee vähän mieleen mm. jotkin brittipopin helmet.. ;) Mulle tää biisi iski kyllä välittömästi, mikä on kai aika hyvä merkki, kun harvoin mikään biisi kuulostaa niin hyvältä ensikuulemalta.

Aeveliin kirjoitti...

jos kiinnostaa, niin traffic island on huomenissa (4.4.) levynjulkkarikeikalla klubilla turussa :) toivottavasti saat tän kommentin, mä en oikein tiedä miten nämä jutut toimii kun kommentoi vanhempaa postausta.

Desthea kirjoitti...

Aeveliin: jeps, olin tästä tietoinen, harmi vaan noteerasin asian vähän liian myöhään, olin jo sopinut meneväni toisaalle Teräsbetonia katsomaan.. Kiitti sulle joka tapauksessa! :) Ja juu, kaikista kommenteista tulee kyllä mulle tieto myös sähköpostiin.