torstai 17. kesäkuuta 2010

.. this ain't about our living in a fantasy, this ain't about giving up or giving in ..

Olen saanut kynnet säilymään ehjinä yllättävän pitkiksi asti. Mulla kun on vähän oudon malliset kynnet, vaikeat kasvattaa. Koitan nyt varjella niitä. Sudin niihin kokeeksi tuollasta oudon roosansävyistä mutsin hylkäämää lakkaa (Lumenen Natural Codea) vaikka en varsinaisesti tuon värisistä niin välitä.

barbikynnet 2
Ekassa kuvassa vasta yksi kerros ja taustalla jotenkuten sävyyn mätsäävänä rekvisiittana aamiais-marjapuuroa.. x)

barbikynnet 1
Tokassa kuvassa kaksi kerrosta (ja täysin erilainen valaistus, khöm). Lakassa on tollasta ihan pienenpientä hohtavaa hilettä. Lumoavan näköstä lampun valossa. Jännät barbikynnet. x)

Parin kaverin kanssa koluttiin tiistaina Salon kirpparit ja suurkirppis olikin taas oikea retroilijan aarreaitta (eli hemmetin vaarallinen paikka meikäläiselle). Kiikutin kassalle parit astiat ja mm. keltaisia Majuri-henkareita (olen niitä kerännyt putiikille, keltaisia mulla ei vielä ollut).


turkoosia retroa
Yksi turkoosiraidallinen Aarikan peltipurkki parilla eurolla. Ja varsin hyväkuntoinen (ja siihen nähden halpa, 10 €) Finelin iso emalikulho vaaleansinisenä. Kaunista, sanon minä. 8-)

asu alkuviikolta
Vielä asukuva alkuviikolta. Vähän puolitotista ilmettä taas kerran.. x) Ruskea toppi olka- ja helmanyöreillä on uudehko kirppislöytö.

Nyt kutsuu peti.

Ei kommentteja: