perjantai 5. joulukuuta 2008

.. it's Friday in your veins, believe it ..

minä ja DJ Proteus Kårenilla 2006
Tiedossa melko ohjelmantäyteinen ja kiva viikonloppu. Esim. huomenna konemusabiletystä Åbo Diskotekissa, nimittäin MILLENNIUM 10th anniversary -bileet. Ja tulee muuten mulla sitten samalla tasan viisi vuotta ravetusta täyteen, ensimmäiset bileet joihin osallistuin olivat viimeiset Feenixissä järjetetyt Absolute Millennium -bileet 6.12.2003. Otin silloin dresscoden hyvin vakavasti ja väsäsin punamustat kamppeet meidän koko silloiselle bilekonkkaronkalle. Harmi ettei niistä ole oikein mitään järkeviä kuvia, se oli vielä sitä aikaa ennen digikameran omistusta ja kuvailtua tuli huomattavasti harvemmin kuin nykyisin.
Kuvassa minä ja DJ Proteus Kårenilla huhtikuussa 2006, eli reilun parin vuoden takainen kuva. Vitsikäs toppi (eh heh) on itsetekemäni.

I've been going to electric music events for five years now. That's me in the picture with DJ Proteus in April 2006.

2 kommenttia:

adelheid kirjoitti...

Heh, mulla taas ne oli viimeiset bileet...

Desthea kirjoitti...

adelheid: hih niin ajatella, että säkin olit silloin siellä! :) hauska seikka tosiaan että oli sulla viimeiset ja mulla ensimmäiset bileet. ;)