maanantai 23. helmikuuta 2009

.. I hope yall got yall playa's card ..

Mariosieni ja virkattu kukka ia:lta
Tein pienen vaihtokaupan ia:n kanssa ja olen nyt onnellinen ihqun supermariosienen omistaja. Itse kun en ole ainakaan vielä toistaiseksi tohon hamahelmeilyyn ryhtynyt niin ei mitään sitä vastaan että joku tekee sen mun puolesta. ;) Bonuksena sain myös virkatun kukan. Sienessä ei tarkoituksella ole vielä mitään kiinnityssysteemejä, aion väkertää siitä itse kaulakorun tai ehkä jonkin muun roikottimen. Kiitoksia vielä ia:lle!

Sonic-toppi
Jatketaan konsolipelilinjalla, nimittäin sain sitten (kenties mariosienen innoittamana) viimein väsättyä tommosen to do -listalla olleen Sonic-topin. En ole kylläkään itse asiassa tainnut ikinä pelata Segalla mutta Sonic on hahmona aina ollut mielestäni hauska. Ja onhan noita Sonic-pelejä nykyisin vissiin Nintendollakin.. ;)
Topin takaosa on yksiväristä turkoosia trikoota. Sonic-trikoossa on aina tuollaisella vajaan metrin pätkällä vierekkäin kolme tollasta kuvaa, eli siitä saa vaikka useemmankin paidan. Kaikkea sieltä "lastentrikoohyllystä" tarttuukin matkaan.. x) Pääntien olen huolitellut turkoosilla kimallelankakoristeisella "topinreunusnauhalla", joka oli sävyiltään kuin tehty tuohon toppiin.

4 kommenttia:

jennivee kirjoitti...

moikka, mä ehkä haluaisin lähtee tohon hamahelmeilyyn...mistäköhän niitä kannattais hankkia...ideoita? mä muuten joudun ehkä kääntymään tossa housuasiassa sun ammattitaitoon. ei löydy sopivia sit millään :/

Desthea kirjoitti...

jennivee: no niitä saa ihan Tiimarista tai sitte jos haluaa niitä oikein virallisia Hama-merkkisiä (jotka lienee laadukkaampia) niin ainakin Sinooperista varmaan saa. :)

ia kirjoitti...

Uuu, kiitti maininnasta! Toivottavasti lepytyskukka lepytti mun karseet myöhästelyt :D Odotan innolla kuvamateriaalia valmiista korusta!

Desthea kirjoitti...

ia: heh, ei se viivästys mitään haitannut. :D