keskiviikko 29. huhtikuuta 2009

.. when you're young you find inspiration in anyone who's ever gone and opened up a closing door ..

Amalie pukunäytös
Tuossa nyt sitten siis tarkempaa infoa siitä näytöksestä jossa myös meikäläisen laukkuja ja koruja tullaan näkemään. (Klikatkaa isommaksi niin näkyy paremmin) Tervetuloa kaikki kiinnostuneet! :)

Ja katsokaas mitä mulla on.. iiih.. :D


Pet Shop Boys -liput
Olen ihan fiiliksissä, PSB on vaan niiiin mahtavaa tavaraa. :)
Muutenkin paljon hyviä keikkoja tiedossa tänä vuonna, hieman houkuttaisi myös se tänään julkistettu Britney Spearsin Suomen konsertti, mutta niistä lipuista voi joutua kyllä jo hieman taistelemaankin.. ;)

Ja loppuun tietysti hieman sitä Pet Shop Boysia.. :)


8 kommenttia:

Milla kirjoitti...

Me oltiin duunikaverin kanssa sitä mieltä ettei nui Britney Spearsin liput menis kaupaksi. Mutta me ollaankin sellaisi raskaamman musiikin kuuntelijoita;)

Desthea kirjoitti...

Milla: heh, mä kyllä veikkaan että kysyntää löytyy.. ;) ellei nyt ihan samanlaista hässäkkää ku Madonnan lippujen kanssa ni ainakin melkein, luulisin.. Mä olen tällainen kaiken musiikin kuuntelija, laidasta laitaan lähes kaikki kelpaa mainiosti! ;D

Romulus kirjoitti...

Meikkis meinaa tulla näytökseen tiirailemaan ;).

Ja mä veikkaan myös että Britneyllä on kysyntää. Itse lähtisin ainakin ihan innoissani ja meinaan yrittää saada lippua. On se Britney aika spektaakkeli, siisti olis nähdä eikä musakaan ole pöllömpää. Veikkaan tosin etten saa kaveripiiristä ketään konserttikaveriksi.. :D

Desthea kirjoitti...

Romulus: lähe meitsin kanssa Britneytä kattoo! x) lähtisin kumminkin autolla joten voisin hyvin poimia sut matkalta kyytiin.. ;)

Romulus kirjoitti...

Hih :). Mitähän ne liput maksaa ja koska tulee myyntiin? Enempää Madonnaa en ole valmis kyllä Britneystä maksamaan vaikka kovasti tykkäänkin.

Desthea kirjoitti...

Romulus: kuulin just että ilmeisesti ens maanantaina tulevat myyntiin.. hinnasta mulla ei kyllä ole vielä tietoa..

Romulus kirjoitti...

Alkaen 99euroa! Tsiisus! Ei kyllä jotenkin kye maksamaan semmosta summaa.. Eiks toi olekin ihan poskettoman paljon? Ja ne paremmat paikat oli sitten vielä enemmän. Voi damn :/.

Desthea kirjoitti...

Romulus: joo melkoset hinnat kyllä.. =/ mutta kaverini aikoo ilmeisesti silti koittaa metsästää lippuja (myös mulle kaiketi), katsotaan miten käy..