torstai 15. tammikuuta 2009

.. but why do I feel this party's over ..

Club Marilyn Couture
baari-iltameinkinkiä
Mä en koskaan yrittänyt alaikäsenä baareihin. Ajattelin kai että olis liian noloa tulla käännytetyksi ovelta tai jotain. Odotin tunnollisesti 18-vuotispäivää. Se oli vuonna 2000 ja sattumoisin perjantai. Tuolloin sitten suuntasin lukiokaverini kanssa (arvatenkin) Night Club Marilyniin. Enkä hitsi vie edes älynnyt pyytää ilmasta synttäridrinksua. ;) Kyseisen illan pääsylippu on mulla vieläkin tallessa (jep, oon pimee). Ja sille tielle sitten jäätiin, muutamaksi vuodeksi. Viimeisin vip-kortti taisi mennä vanhaksi vasta tossa pari vuotta sitten. Voi niitä aikoja, heh. Oikeastaan kun mietin niin suureen osaan nykyisistä parhaista ystävistäni olen alunperin törmännyt juuri tuolla. Yksi niistä tuhisee parhaillaan tossa mun sohvalla.

Naamavippi toimi näköjään vielä tänä päivänäkin, eh. Vanhaa poppoota oli paljon paikalla. Eihän se enää samanlaista ole.. Mutta oli kyllä tosi mukava ilta. En saanut aikaiseksi laulaa karaokea mutta ei se haittaa. Sen sijaan tehtiin ihan huippu road trip -suunnitelma ens viikolle. Mutta ei helvata nyt on kyllä pakko levätä.
Kuvassa kaverin käsi ja multa lainatut rannekorut. ;)

Ei kommentteja: