perjantai 2. tammikuuta 2009

.. walking in the winter wonderland ..

Lunta lunta
Tuli sitten lunta taas. Silleen sopivasti, ettei vaikeuta liikkumista mutta tekee kuitenkin maisemat varsin talvisen näköiseksi. Laitetaanpa kauniin talvipäivän kunniaksi oikeen useempikin kuva kerralla.

Miro ulkosalla
Päivän kissa. Miro. Lumessa on kiva piehtaroida, ja sen jälkeen näyttää tuolta. Tokassa kuvassa on selkeesti tehty havainto, että puussa on jotain jännää.

Pari tikkaa pihalla
Päivän tikat. Ekassa kuvassa harmaapäätikka sapuskoimassa. On kuulemma naaras kun ei ole punaista laikkua päässä (ookkei). Kuva on huono kun piti ottaa ikkunan läpi, neiti tikka ois lähtenyt oitis lätkimään jos ois yrittänyt ryysätä ovesta pihalle sitä kuvaamaan. Enpä oo tommosta ennen kuvannut, ei ne taida usein tossa käydäkään. Toisessa kuvassa ihan, öö, perustikka.. ;D onkohan sitte käpytikka tai mikä lie virallisesti, pitää kysyy tolta lintutieteilijältä (iskältä).

PartyLiten Couture-kipot
Päivän joululahjaesittely. PartyLiten Couture-tuikkukipot, tosi nätit.
No joo, tiesin kyllä saavani nämä. Kuten aina, mä saan vaan toivomiani juttuja (yleensä jotain keittiökamaa, lakanoita tms.). Eli joko mun lähipiirillä on huono mielikuvitus tai mulle on vaikea ostaa lahjoja. Tai olen valinnut seurani väärin, eh heh (tosin esim. perhettä nyt ei oikein voi valita, heh). Voin vaan kateellisena katsella kun muut esittelevät blogeissaan saamiaan parfyymeja ja koruja, semmosia ei ole kukaan mulle kuuna päivänä ostellut. Tai no eka poikaystävä joskus 16-veenä osti parit Kalevala-korut (ja sekin tais olla sen mutsin idea), sen jälkeen onkin kaikki olleet niin persaukisia että on ollut turha odotella sen kummemmin edes synttärilahjoja (ja kun luovuutta ilmeisesti ei osata käyttää). Niin ja yksi exä mm. vihasi joulua eikä halunnut osallistua siihen millään tavalla. Kiva hei. En oo katkera, mut kuitenkin. x)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kuvia!! Saanks mä hei jölliä omaan käyttöön Miron kuvat? <3 Übersöpö! :D
Vau, mä en ikinä saa noin hyviä lintukuvia!

Mä olen ihan kamala ostamaan lahjoja... :(

Desthea kirjoitti...

Johanna: hih kiitti! :D Joo kyllä sä voit toki noita kuvia kopsia itelles jos tykkäät. :) Mä kyllä rakastan tota mun kameraa, sillä saa ihania kuvia siitäkin huolimatta että en todellakaan osaa/jaksa hyödyntää kaikkia hienoja ominaisuuksia mitä siinä olisi.. ;D
Ja tuo lahjakritiikki oli nyt lähinnä suunnattu noille samperin avuttomille miehenpuolikkaille.. ;)