keskiviikko 8. huhtikuuta 2009

.. sweet about me, nothing sweet about me ..

Sain Nelliinalta tämmösen haasteen. Ideana olis kertoa itsestään tuntomerkkejä/yksityiskohtia, viitisen kappaletta. Yritin nyt keksiä tähän jotain muutakin kuin "olen lyhyt" tms.. ;)

1. Käytän ainoastaan housuja jotka ovat lahkeista leveneviä tai muutoin löysähköjä. En käytä kapea/tiukkalahkeisia housuja enkä hameita.

2. Hiukseni ovat aina samalla tavalla, en osaa enkä jaksa tehdä niille mitään (muuta ku että on ne välillä ponnarilla). Jakaus aina suunnilleen samassa paikassa eikä pituuskaan ole pitkään aikaan mainittavasti muuttunut mihinkään (saisi kasvaa kyllä vielä). Värjäyksillä sitten koitan vähän luoda joskus jotain vaihtelua ja värejä onkin päässä ollut ihan laidasta laitaan.

3. Mulla on yhteensä viisi korvisreikää; toisella puolella 2 ja toisella 3. Muita lävistyksiä ei ole, lähinnä koska olen kipukammoinen pelkuri. ;) Taaemmissa korvisrei'issä käytän yleensä pieniä "palloja" ja eturei'issä sitten mahdollisimman isoja ja/tai värikkäitä koruja (useimmiten isot renkaat).. :)

4. Mulla on taipumus pureskella huulia aina välillä. Huono tapa ja taatusti typerän näköistä. x)

5. Olen kesällä yleensä melko valkoinen, saan hankittua korkeintaan jotain typeriä palamisrajoja. x) Ja naamaan tulee kesällä pisamia.

En nyt suoranaisesti haasta ketään mutta tietyt kumppanit (ja toki muutkin) voivat tarttua haasteeseen jos sattuu nappaamaan (you know who you are).. ;)


Just me

Ei kommentteja: