maanantai 25. lokakuuta 2010

.. I don't care what the whisperers say 'cos they whisper too loud for me ..

Pieni mieleenjäänyt asia viikonlopun baari-illasta:

Olin tanssimassa muutaman puolitutun kanssa kun yks rinkiin juuri liittyneistä tytöistä (joku kaverini kaveri joka ei ollut mulle tuttu) kumartui mua kohti toteamaan että "On se sitte kamalaa ku joku on vähä erilainen". Olin tietty vähän että häh..?? Jolloin tää osoitti muutamaa poikaa tanssilattian kulmalla ja sanoi että "No noi tuli tohon jotai arvostelee, ja mä kävin vähä sanoos niille". Olin ihan että ooo-kei... En ollu nimittäin ite huomannu koko "tapahtumasarjaa" lainkaan.. Mikä on sinänsä aika harvinaista, koska yleensä oon aika neuroottinen haukka ton ihmisten tuijotuksen ynnä muun suhteen, huomaan kyllä kaikenmoiset naureskelijat ja on paljon mahdollista että osa niistä ei oikeesti edes naura mulle... Joten on aina hiukan hämmentävää jos joku toinen noteeraa asian ennen mua, ja varsinkin jos se vielä intoutuu "puolustamaan". Itelle kaikki sellanen (naureskelu ym.) on kuiteski sen verran arkipäivästä ettei siitä yleensä jaksa mitään kummempaa numeroa tehdä. Vasta jälkeenpäin pälkähti mieleen sellanenkin ajatus, että näemmä ku kerranki ite "säästyis" huomaamasta jotain "arvostelijoita", ni sillon tietty jonkun täytyy tulla asiasta mua oikeen erikseen informoimaan, että kiitti vaan... xD no tää on just nii tätä. Hyväähän ne kaikki vaa aina tarkottaa..

Ja sitten vähän muunlaisia tunnelmia viikonlopulta.. aurinkoisen syyspäivän luontoa kameran linssin läpi:

lokakuu1
lokakuu2
lokakuu3
lokakuu4
lokakuu6
lokakuu7
Mila
wanha viinapullo
Ja toi oli "loppukevennys".. xD

5 kommenttia:

Kaisa kirjoitti...

Täällä toinen neurootikko, päivää. Mun ensimmäinen ajatus oli tekstiäsi lukiessa tosiaan tuo, että onko pakko tiedottaa "arvostelijoista", jos ihminen itse on kerrankin välttynyt huomaamasta... Huoh.

Huomenna työn puolesta eräälle yläasteelle, heh. Vaikken ole "päähenkilö" niin voi tulla silti mielenkiintoisia tilanteita teinien kanssa.

Naily kirjoitti...

Näitä "noiden täytyy nauraa just minulle"-neuroosin omaavia on varmasti meidän lisäksi paljon - paitsi ehkä ne, jotka tuota harrastavat. Avoin arvostelu on sitten ärsyttävää. Tekisi mieli potkia persiille sellaisia ihmisiä...

Tuo pullo! xDD

Desthea kirjoitti...

Kaisa: niinpä.. xD ja juu itsekin kyllä välttelen mm. kouluja ja päiväkoteja.. xD

Tincali: joo kaipa noita neurooseja tulee ihan itse kullekin joskus.. x) ja tosiaan potkun persuuksille ansaitsisivat nuo arvostelijat, eikä mielestäni humalatilakaan ole mikään varsinainen lieventävä seikka koska ainakaan itse en kyllä syyttä suotta hauku ihmisiä humalassakaan..
Ja joo toi pullo on NIIN paras.. xD

Johanna kirjoitti...

Mulle tuli vähän semmonen olo, että olikohan ne oikeesti mitään arvostelleet ne pojat? No jaa..
Mä oon aina tasavarma että kaikki ketkä nauraa mun lähellä nauraa mulle. Mut kiva kun on kivaa :D

Desthea kirjoitti...

Johanna: joo paha sanoa mitä siinä sit todellisuudes tapahtu vai tapahtuko mitää.. xD